Telefonos megkérdezés

Telefonos megkérdezés (CATI / CAPI)

A telefonos interjúkészítést cégünk Call Center CATI rendszerén keresztül bonyolítja le (Computer Assisted Telephone Interviewing – számítógéppel támogatott telefonos kérdezés). A CATI a papírt és ceruzát számítógéppel helyettesíti, ahol a kérdések sorrendjét, a válaszlehetőségeket és az ugratási sémát előre beprogramozzák. Egyszerre csak egy kérdés jelenik meg a képernyőn, zárt kérdésnél a kérdező rögzíti a válaszadó feleletét, nyitott kérdések esetében pedig közvetlenül a számítógépbe gépeli szó szerint a válaszokat. A telefonos piackutatás fő előnye, hogy az adatfelvétel időtartama rövid, kis minta esetében a kérdezés akár néhány nap alatt lebonyolítható, így a telefonos interjúkészítés kiválóan alkalmazható gyors eredmények igénye esetén.

A cégünk által használt Call Center bemutatása

A több száz pozíciós, cégünk által telefonos piackutatások során igénybe vett Call Center partnereink számára testre szabott, speciális megoldások kifejlesztését nyújtja teljes körű technikai támogatás mellett, a szükséges minőség- és teljesítményellenőrző mechanizmusok kiépítésével együtt. A Call Center egy komplex kiszolgáló rendszer, mely nagy forgalmú piackutatási tevékenység lebonyolítását helyezi a középpontba, ezáltal ügyfeleink legteljesebb mértékű kiszolgálását biztosítja. A legmodernebb hívásfeldolgozó, ügyfélkezelő rendszer és kiválóan képzett operátorok biztosítják a hatékony munkavégzést.


Miért érdemes telefonos piackutatáshoz a bemutatott Call Centert igénybe venni?

1. gyors és rugalmas:
- az országban egyedülálló call centert egyszerűen, hosszas előkészítés nélkül igénybe veheti
- rendkívül nagy kapacitás: az adatfelvétel rövid idő alatt lebonyolítható

2. teljes körű szolgáltatási csomagot kínálunk (kérdőív elkészítése, script programozás, pilot-kérdezés, adatfeldolgozás, kiértékelés, tanulmánykészítés magyar és/vagy idegen nyelven szöveges elemzéssel, grafikonokkal, táblázatokkal, személyes prezentáció, Power Pointos prezentációs anyag, stb.)

3. költségkímélő, mivel
- nincs beruházási költség
- helyi / távolsági / vezetékes / mobil hívások díja cégünknél egyedülállóan kedvező

4. megbízható, mert nálunk
- maximális adatbiztonság (folyamatosan ellenőrzött és szakaszosan is feldolgozható adatbevitel)
- megbízható informatikai rendszer
- magasan képzett operátorok állnak partnereink rendelkezésére

5. végleges eredményközlés rövid időn belül, tetszőleges formátumban

6. korszerű technikai eszközök és munkahelyi környezet

PIACKUTATÁS HÍREK: